Wszechobecna w każdej dziedzinie życia sieć łączy ludzi na całym świecie, umożliwia błyskawiczne przesyłanie informacji. Z tego powodu też wielu właścicieli marek i sprzedawców uznało, że jest to bardzo dobry kanał, by zaprezentować w nim swoją ofertę, dotrzeć do nowych klientów. Tym tropem poszło jednak wielu, więc zrobił się medialny szum i niektórzy w nim przepadli. Bo reklama źle przygotowana, źle zoptymalizowana, bez określonej grupy odbiorców nie jest skuteczna, nie ma prawa się udać. Wielu przedsiębiorców bardzo się dziwi, że ich strona internetowa, na którą przecież wydali niemałe pieniądze, jest „martwa”, nikt jej nie widzi, nikt jej nie odwiedza. Na szczęście nie musi tak być. Wystarczy współpraca z dobrą agencją marketingową, która poprawi istniejącą już lub stworzy nową stronę internetową, przygotuje ją odpowiednio do algorytmów i robotów wyszukiwarki, opracuje kampanie na popularnych serwisach społecznościowych i sprawnie poprowadzi fanpage. Owszem, to stanowi wydatek w budżecie firmy. Czasem dość istotny. Ale w przypadku skutecznej reklamy, nie będą to wyrzucone, lecz dobrze wydane pieniądze. Czas, gdy reklamę umieszczano tylko w telewizji, w radio czy na billboardach czy płocie bezpowrotnie minął – większość właścicieli, nawet małych firm, to rozumie. Pozyskanie nowych klientów, zdobycie rynku, przebicie się przez działania konkurencji jest kluczem do sukcesu. A przecież na tym najbardziej każdemu przedsiębiorcy najbardziej zależy.